Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”)
společnosti Michal Ureš GearAndGo, se
sídlem Tálínská 1011, 198 00 Praha 9 - Kyje, IČO: 64912281, DIČ: CZ7705050452,
-mail: gearandgo@mail.cz, telefonní číslo: +420 736609124,
adresa provozovny: Tálínská 1011, 198 00 Praha 9 - Kyje ( „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás,
jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“)
uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.gearandgo.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních
údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete v odkazu na našich webových stránkách www.gearandgo.cz
Ustanovení těchto Podmínek
jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém
jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na
dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na
dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické
přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v
prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní
E-shopu“).
Pokud
některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci
procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před
Podmínkami přednost.
3.1.
Smlouvu
s Námi je možné uzavřít pouze
v českém jazyce.
3.2.
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na
použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však
nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků
(tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi
tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte
s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
3.3.
K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu
vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a)
Informace o
nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem
„Přidat do košíku“);
b)
Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a
požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci
tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž
informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi
zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
c)
Své
identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit
Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a
e-mailovou adresu.
3.4.
V průběhu
tvorby Objednávky může, až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat.
Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka Objednat s povinností
platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte, ale ještě
potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném
případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží
zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny
vyplněné informace odeslány přímo Nám.
3.5.
Vaši
Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme
zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí
potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové
zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém
jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy.
Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
3.6.
Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci
Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo
případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany
umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu
předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že
nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás
kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě
oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy
Naši nabídku potvrdíte.
3.7.
V případě,
že v rámci E-shopu nebo v Objednávce
bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat
ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo
k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně
kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné
podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve
chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje
například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo
chybí či přebývá cifra.
3.8.
V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek
k zaplacení Celkové ceny.
případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím.
I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost
a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako
v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není
třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
a) Bankovním převodem. Informace pro
provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě
platby bankovním převodem je Celková cena splatná do data uvedeného na
potvrzení objednávky v informaci pro provedení platby.
b) Kartou online. V takovém případě
probíhá platba přes platební bránu, přičemž platba se řídí
podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.gearandgo.cz. V případě platby kartou online je Celková cena splatná okamžitě.
c) Dobírkou. V takovém
případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží.
V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
d) Hotově při osobním odběru. Hotově lze
hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě
platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
4.
Podmínky při nákupu „Předobjednávek“. Objednané a zaplacené zboží, které je na e-shopu jako „Předobjednávka“, je u dodavatele třetí strany objednáno s předběžným doručením k prodejci GearAndGo. Pokud dodavatel třetí strany zruší dodaní objednaného zboží, které má kupujíci objednané a zaplaceneé jako „Předobjednavku“, vrací prodavajíci kupujícímu 100% zaplacené ceny v nejkratším možném termínu po obdržení informace a zrušení dodaného zboží prodejci GearAndGo dodavatelem třetí strany. O všech změnách v případě nákupu bude kupující vždy informován.
5.4.
Faktura může být vystavena v elektronické podobě
po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Doklad o zaplacení bude též fyzicky přiložen ke Zboží. Doklad o
zaplacení může být i přiložen k odesílanému zboží, ve formě ručně psaného
paragonu.
Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši
e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení
e-mailu.
6.8.
V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a
byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat
v případě:
a) mimořádného výpadku výroby Zboží,
přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o
tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho
dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a
množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným
ujednaným vlastnostem;
b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete
a s nímž souhlasíme;
c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a
pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
d) je vhodné k účelu, k němuž se Zboží
tohoto druhu obvykle používá;
e) množstvím, jakostí a dalšími
vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti,
odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat,
i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže
smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
f)
je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných
pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku
nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
7.2.
Práva a povinnosti ohledně práv z vadného
plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména
ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve
znění pozdějších předpisů).
a)
na odstranění vady dodáním nového Zboží bez
vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
b)
na odstranění vady opravou Zboží,
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve
srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s
ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může
být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
7.5.
Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li
to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a
hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
7.6.
Dále máte právo na:
a)
přiměřenou slevu z Ceny; nebo
b)
odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
a)
odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme
v souladu s právními předpisy;
b)
se vada projeví opakovaně,
c)
je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d)
je z našeho prohlášení nebo z okolností
zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro
Vás.
7.7.
Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží
v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
7.8.
V případě, že jste si vadu na Zboží
způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
7.9.
Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené
jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho
předchozího používání.
7.10. Při uplatnění reklamace Vám
vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
a)
datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
b)
co je obsahem reklamace;
c)
jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
d)
Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí
informace o vyřízení reklamace.
7.11. Nedohodneme-li se na delší
lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám
informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta
marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.12. O vyřízení reklamace Vás
budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených
nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o
ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového
Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení
však hradíme My.
8.3.
Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv
prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy
uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také
vzorový formulář poskytovaný z Naší strany.